Szanowny Pacjencie naszego szpitala
Jeśli masz problem, potrzebujesz pomocy, rady, bądź masz jakieś uwagi lub podpowiedzi dotyczące funkcjonowania naszej placówki zgłoś się do Pełnomocnika ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.
Pełnomocnik ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu nie reprezentuje Pacjenta na zewnątrz jednostki, nie jest Rzecznikiem Praw Pacjenta ani stroną w postępowaniu przeciwko szpitalowi. Pomaga natomiast Pacjentowi mieleckiego szpitala wewnątrz placówki. M.in. dba o to, aby Pacjent otrzymał w miarę możliwości wyczerpujące informacje, o które się zwraca (dotyczące szpitala i obowiązujących w nim procedur), włącza się w uważną analizę kierowanych przez Pacjenta spostrzeżeń lub podpowiedzi dotyczących funkcjonowania placówki.
Pełnomocnik ds. Pacjenta czuwa nad tym, aby – w trosce o możliwie największy komfort Pacjenta – szpital reagował na społeczne oczekiwania i potrzeby, poprawiał ewentualne błędy zauważone przez Pacjentów (włącza się w rozpatrywanie przez szpital oficjalnych skarg składanych do Dyrekcji oraz analizuje uwagi zgłaszane Pełnomocnikowi przez Pacjentów, przekazuje wyniki analiz personelowi w celu wprowadzenia możliwych usprawnień). Organizuje również akcje społeczne ważne z punktu widzenia Pacjentów i społeczeństwa.
Rzecznik Praw Pacjenta:
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Sekretariat:
tel.: (22) 532-82-50
fax.:(22) 532-82-30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przyjęcia interesantów w Biurze:
w poniedziałek w godz. 9.00-18.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00-15.00