Renata Żelasko
 17 780 01 82
 Czwartek  13:00-14:00
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Szanowny Pacjencie naszego szpitala

Jeśli masz problem, potrzebujesz pomocy, rady, bądź masz jakieś uwagi lub podpowiedzi dotyczące funkcjonowania naszej placówki zgłoś się do Pełnomocnika ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.

Pełnomocnik ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu nie reprezentuje Pacjenta na zewnątrz jednostki, nie jest Rzecznikiem Praw Pacjenta ani stroną w postępowaniu przeciwko szpitalowi. Pomaga natomiast Pacjentowi mieleckiego szpitala wewnątrz placówki. M.in. dba o to, aby Pacjent otrzymał w miarę możliwości wyczerpujące informacje, o które się zwraca (dotyczące szpitala i obowiązujących w nim procedur), włącza się w uważną analizę kierowanych przez Pacjenta spostrzeżeń lub podpowiedzi dotyczących funkcjonowania placówki.

Pełnomocnik ds. Pacjenta czuwa nad tym, aby – w trosce o możliwie największy komfort Pacjenta – szpital reagował na społeczne oczekiwania i potrzeby, poprawiał ewentualne błędy zauważone przez Pacjentów (włącza się w rozpatrywanie przez szpital oficjalnych skarg składanych do Dyrekcji oraz analizuje uwagi zgłaszane Pełnomocnikowi przez Pacjentów, przekazuje wyniki analiz personelowi w celu wprowadzenia możliwych usprawnień). Organizuje również akcje społeczne ważne z punktu widzenia Pacjentów i społeczeństwa.

Rzecznik Praw Pacjenta:

 Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
 
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
 880 190 590
 Poniedziałek - Piątek  8:00-20:00
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych
 
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
 ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa

Sekretariat:
tel.: (22) 532-82-50
fax.:(22) 532-82-30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przyjęcia interesantów w Biurze:
w poniedziałek w godz. 9.00-18.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00-15.00