- Pełnomocnik do spraw pacjenta:
- Aneta Dyka-Urbańska
- 17 780 01 82
- Środa 13:00-14:00
- sekretariat@szpital.mielec.pl
Szanowny Pacjencie naszego szpitala
Jeśli masz problem, potrzebujesz pomocy, rady, bądź masz jakieś uwagi lub podpowiedzi dotyczące funkcjonowania naszej placówki zgłoś się do Pełnomocnika ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.
Pełnomocnik ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu nie reprezentuje Pacjenta na zewnątrz jednostki, nie jest Rzecznikiem Praw Pacjenta ani stroną w postępowaniu przeciwko szpitalowi. Pomaga natomiast Pacjentowi mieleckiego szpitala wewnątrz placówki. M.in. dba o to, aby Pacjent otrzymał w miarę możliwości wyczerpujące informacje, o które się zwraca (dotyczące szpitala i obowiązujących w nim procedur), włącza się w uważną analizę kierowanych przez Pacjenta spostrzeżeń lub podpowiedzi dotyczących funkcjonowania placówki.
Pełnomocnik ds. Pacjenta czuwa nad tym, aby – w trosce o możliwie największy komfort Pacjenta – szpital reagował na społeczne oczekiwania i potrzeby, poprawiał ewentualne błędy zauważone przez Pacjentów (włącza się w rozpatrywanie przez szpital oficjalnych skarg składanych do Dyrekcji oraz analizuje uwagi zgłaszane Pełnomocnikowi przez Pacjentów, przekazuje wyniki analiz personelowi w celu wprowadzenia możliwych usprawnień). Organizuje również akcje społeczne ważne z punktu widzenia Pacjentów i społeczeństwa.
- Rzecznik Praw Pacjenta:
- Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
- Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
- 880 190 590
- Poniedziałek - Piątek 8:00-20:00
- Z telefonów stacjonarnych i komórkowych
- Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
- ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
- Sekretariat:
- (22) 532-82-50
- fax.: (22) 532-82-30
- kancelaria@rpp.gov.pl
- Przyjęcia interesantów w Biurze:
- Poniedziałek 9:00-18:00
- Wtorek - Piątek 9:00-15:00
Dla Pacjenta:
- Kontakt
- Ankieta zadowolenia pacjenta
- Poradniki dla pacjenta
- Regulamin odwiedzin pacjenta
- Wydawanie dokumentacji medycznej
- Dokumenty do pobrania
- Prawa pacjenta
- Pełnomocnik do spraw pacjenta
- Diety i Program „Dobry Posiłek”
- Opieka duszpasterska
- Standardy ochrony dzieci i młodzieży
- Regulamin WiFi
- RODO
- Cyberbezpieczeństwo
- Cennik usług medycznych
- Kontakt
- Ankieta zadowolenia pacjenta
- Poradniki dla pacjenta
- Regulamin odwiedzin pacjenta
- Wydawanie dokumentacji medycznej
- Dokumenty do pobrania
- Prawa pacjenta
- Pełnomocnik do spraw pacjenta
- Diety i Program „Dobry Posiłek”
- Opieka duszpasterska
- Standardy ochrony dzieci i młodzieży
- Regulamin WiFi
- RODO
- Cyberbezpieczeństwo
- Cennik usług medycznych