Szanowny Pacjencie naszego szpitala

Jeśli masz problem, potrzebujesz pomocy, rady, bądź masz jakieś uwagi lub podpowiedzi dotyczące funkcjonowania naszej placówki zgłoś się do Pełnomocnika ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu.

Pełnomocnik ds. Pacjenta Szpitala Specjalistycznego w Mielcu nie reprezentuje Pacjenta na zewnątrz jednostki, nie jest Rzecznikiem Praw Pacjenta ani stroną w postępowaniu przeciwko szpitalowi. Pomaga natomiast Pacjentowi mieleckiego szpitala wewnątrz placówki. M.in. dba o to, aby Pacjent otrzymał w miarę możliwości wyczerpujące informacje, o które się zwraca (dotyczące szpitala i obowiązujących w nim procedur), włącza się w uważną analizę kierowanych przez Pacjenta spostrzeżeń lub podpowiedzi dotyczących funkcjonowania placówki.

Pełnomocnik ds. Pacjenta czuwa nad tym, aby – w trosce o możliwie największy komfort Pacjenta – szpital reagował na społeczne oczekiwania i potrzeby, poprawiał ewentualne błędy zauważone przez Pacjentów (włącza się w rozpatrywanie przez szpital oficjalnych skarg składanych do Dyrekcji oraz analizuje uwagi zgłaszane Pełnomocnikowi przez Pacjentów, przekazuje wyniki analiz personelowi w celu wprowadzenia możliwych usprawnień). Organizuje również akcje społeczne ważne z punktu widzenia Pacjentów i społeczeństwa.